niedziela, 27 listopada 2011

Kobiety i piwo cz.1 "Kiedy kobieta staje na drodze do szczęścia"

Ekipa Jednego Piwa była ostatnio na „Nocy Reklamożerców”. To zainspirowało mnie do napisania cyklu wpisów o reklamach piwa. Na początek zajmę się kobietami w reklamach piwa. Występują one w nich w różnych rolach. Dzisiejszy tekst poświęcę kobiecie jako przeszkodzie w delektowaniu się złocistym trunkiem.

Na początek coś z polskiej klasyki. W każdej reklamie piwa „Królewskie” kobiety są przeszkodą do cieszenia się smakiem piwa w towarzystwie przyjaciół. Pomysłowi bohaterzy tych reklam muszą wymyślać różne fortele, żeby móc się spokojnie oddawać swojej ulubionej czynności. 


Motyw kobiety stojącej mężczyźnie na drodze do piwa jest popularny też na Zachodzie. Producent Heinekena postanowił to wykorzystać w bardzo kreatywny sposób. A Wy, Panowie, co byście wybrali: wyjście na koncert z dziewczyną, czy mecz z przyjaciółmi?

Oczywiście nie ma przeszkód, z którymi nie można sobie poradzić. Jak przekonać partnerkę, żeby pozwoliła nam oglądać mecz przy piwku pokazali Włosi. 



Oczywiście powyższe zestawienie nie ma na celu obrażanie naszych wspaniałych Pań. Po prostu powinny pamiętać, że każdy ma swoje potrzeby. Za tydzień następna odcinek z serii "Kobiety i piwo". Zajmę się w nim podtekstami erotycznymi w reklamach złocistego trunku. 

3 komentarze:

  1. Jestem kobieta i pije piwo codziennie, wlasnie siedze sobie przy Taterce ;] za tem nie wiem skad ten stereotyp.

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie ja też nie wiem, ale fakt jest taki, że funkcjonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głupi i obraźliwy stereotyp - powiadam Wam.

    OdpowiedzUsuń